Kursanmälan

  • OBS! Kontrollera att du valt rätt kurs och rätt kursort i fältet ovan.
  • Vi skickar gärna faktura via mail om möjlighet finns, men var noggrann och uppge korrekt mailadress. Om faktura via e-post fylls i, skickas alltså ingen pappersfaktura.
p

Kursinformation

Beställning & Kallelse

Vi skickar en bokningsbekräftelse när du bokat en schemalagd kurs. Cirka två veckor före schemalagda kurser skickar vi en kallelse med information om tider och vägbeskrivning. Vid vissa kurser skickar vi även en webblänk till en förkunskapsenkät som vi vill att du fyller i. På så sätt kan vi säkerställa att du bokas på en kurs där innehållet motsvarar dina mål och förkunskaper.

Betalning

Faktura skickas ut inom kort efter anmälan och skall vara betald senast 28 dagar innan kursstart. Alla angivna priser är exklusive moms.

Avbokning

Infocells regler baseras på Sveriges Auktoriserade Utbildningsföretags (SAUF) standardregler för av- och ombokning. En kursbokning är bindande så snart Infocell accepterat bokningen och skickat en bokningsbekräftelse. Av- eller ombokning av kursplats i schemalagd utbildning kan göras utan kostnad fram till 29 dagar före kursstart. Vid av- eller ombokning 28 till 14 dagar före kursstart debiteras 50 % av kursavgiften. Sker avbokning eller ombokning senare än 14 dagar före kursstart debiteras hela kursavgiften. En betald kursanmälan kan överlåtas till en kollega vid förhinder eller sjukdom, dock måste det vara skriftligt överenskommet med Infocell AB före kursstart.

Gratis support

Vi är stolta över att kunna erbjuda gratis support i ett år på alla våra schemalagda kurser i Excel och Office. Efter avslutad kurs kan du som kursdeltagare, när som helst, kontakta din kursledare med frågor. Kursledaren svarar gärna på frågor och hjälper till att lösa problem via mail eller telefon. Med support avses frågeställningar som vi kan hjälpa till med via ett kortare telefonsamtal eller mailkonversation med dig som kursdeltagare. Kursledaren behöver inte analysera, rätta eller fördjupa sig i svårare frågeställningar och inte heller sätta sig in i, korrigera och returnera Excelmodeller. Frågor e-postas till kursledaren eller till utbildning@infocell.se. Glöm inte ange vilken kurs du gått samt ditt namn och vilken organisation som stod som beställare för kursen.

Genomförande

Vi vet att du är beroende av rätt kompetens vid rätt tid. Därför är Infocells målsättning att alltid starta en kurs även med få deltagare. Vid enstaka tillfällen kan vissa kurser få så pass få deltagare att vi tvingas flytta kursdeltagare. Därför förbehåller vi oss rätten att ställa in planerade kurser och att ändra kursdatum. Om detta sker meddelas kursdeltagare i god tid. Om kurs ställs in eller avbryts på grund av kursledares sjukdom eller annan orsak som ligger utanför vår kontroll, försöker vi att erbjuda ett nytt kurstillfälle som passar kursdeltagarna. Som alternativ till detta erbjuder vi förtur till kursplatser vid ett senare kurstillfälle. Vid inställd kurs där nytt tillfälle inte erbjuds återbetalas inbetalda avgifter. Kringkostnader utöver detta ersätts inte. Kurserna hålls i Excel och Office PC-versionen (ej Mac).

Måltider

I kursavgiften till schemalagda kurser ingår lunch och fikor. På morgonen serveras kaffe och te med smörgås. Lunch äter vi på någon trevlig restaurang i närheten. Vid eftermiddagens rast serveras eftermiddagsfika. Skulle du bli sugen däremellan finns det alltid drycker, frukt och godis framdukat.

Kursmaterial

Kurslitteratur på svenska ingår alltid.

Kursintyg

Som bevis på att du gått en kurs hos Infocell få du alltid ett kursintyg efter avslutad kurs.

Börja prenumerera på Excelbrevet

Ta del av tips & tricks i Excel och Office en gång i månaden helt kostnadsfritt.

Grattis du kommer nu att få Excelbrevet varje månad helt gratis!